stars.gov.lv

Digitālā mārketinga prasmes biznesā: reklāmas pamatkurss no kampaņas izveides līdz automatizācijai ar ChatGPT un citiem rīkiem

Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju kurss
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare  
Īstenošanas vietas
  • Attālināti
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
386,25 €
Personas līdzfinansējums
115,88 €
Priekšzināšanu līmenis

Kursa dalībniekiem nav nepieciešamas specifiskas priekšzināšanas par mākslīgo intelektu un tā rīkiem. Tomēr, noderēs  datorprasmes, piemēram, spēja lietot internetu, veikt pamata operācijas ar datoru un izmantot vienkāršas biroja programmatūras aplikācijas (piemēram, teksta redaktorus un prezentāciju veidošanas rīkus). Tas palīdzēs kursa dalībniekiem ērtāk sekot līdzi kursa materiāliem un praktiskajām aktivitātēm. 

Prasības iepriekšējai izglītībai
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
Galvenās tēmas

1. Digitālā mārketinga pamati un Mākslīgā intelekta rīku pielietojums efektīvākām kampaņām. 

2. Mārketinga kampaņas Google platformā, izmantojot ChatGPT. 

3. Mārketinga kampaņas Meta platformā, izmantojot MI rīkus. 

4. Sociālo mediju mārketinga un satura izveide ar ChatGPT, un citu MI rīku palīdzību .

5. E-pastu mārketinga tehnikas un GPT modeļu izmantošana tajās.

6 .Noslēguma pārbaudījums. 

Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
75
Kontaktstundas attālināti
32
Patstāvīgais darbs attālināti
43
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Vidējs līmenis 4
DigComp kompetenču jomas
  • 1. Informācijas un datu lietpratība
  • 3. Digitālā satura veidošana
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

stacionārais vai portatīvais dators ar interneta pieslēgumu; 

datorā esoša vai atsevišķi pievienota web-kamera (lai piedalītos tiešsaistes nodarbībās); 

strādājošs mikrofons ar skaļruni vai austiņas, ar ko klausīties un piedalīties nodarbībās.

Noslēguma pārbaudījums
Eksāmens
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • jaukti
Īstenošanas periods (nedēļās)
8 nedēļas