- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
130
- Teorija attālināti
-
42
- Praktiskie darbi klātienē
-
62
- Praktiskie darbi attālināti
-
26
Programmas koda rakstīšana (Kodēšana).
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Modulis
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
18. novembra iela 37A, Daugavpils, LV-5401
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
427,43 €
- Personas līdzfinansējums
-
42,74 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Prasmes darbā ar datoru, tostarp zināšanas par dažādu operētājsistēmu lietošanu (Windows, Linux utt.). Spēja domāt strukturēti un analītiski, lai risinātu tehniskus uzdevumus un problēmas. Pamatzināšanas EIKT jomā. Interese par tehnoloģijām un datoriem. Vēlme mācīties un izprast programmēšanas tehniķa darba pienākumus un specifiku.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Programmēšanas valodas (Java, C#, C++ u.c.) pamata konstrukcijas. Programmas koda izstrāde un analīze. Programmēšanas metodes. Pamata datu struktūras un algoritmi. Datu tipi un struktūras. Programmas vienības koda optimizēšanas metodes un rīki. Lietotāja saskarnes izstrādes "labā prakse". Programmas koda dokumentēšana. Programmas koda pārvaldības sistēmas. Koda atkļūdošanas process. Izstrādes procesa uzdevumu darbaplūsmas. Programmas ieviešanas “labā prakse".
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja optimizēt programmas vienības koda veiktspēju, atbilstoši iegūtajiem mērījumiem un programmas prasībām, strādājot komandā.
-
Spēja apstrādāt un analizēt programmas vienības datus pēc tehniskās un loģiskās struktūras.
-
Spēja izstrādāt programmas vienības kodu, atbilstoši projektējumam un kodēšanas vadlīnijām.
-
Spēja konstruēt algoritmus, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja veidot vienkāršas datu struktūras un datu modeļus atbilstoši definētajām prasībām.
-
Spēja iepazīties ar programmas vienības projektējuma aprakstu, izvērtējot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības.
-
Spēja piedalīties izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu apstrādē.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja piedalīties programmu uzturēšanas procesu nodrošināšanā.
-
Spēja veicināt piegādāto programmu savlaicīgu un kvalitatīvu integrāciju testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja sadarboties starpfunkcionālās komandās, skaidri un strukturēti, pamatojot savu viedokli un ieklausoties citu dalībnieku viedokļos.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā integrēt programmas vienības piegādes/nodevumus testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā veidot un pārvaldīt programmas vienības piegādes/nodevumus atbilstoši piegādes resursu plānojumam.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Attālinātām mācībām: pretendenta un pedagoga materiāltehniskais nodrošinājums: tiešsaistes lekcijām dators ar stabilu interneta pieslēgumu (Wi-Fi vai vadu savienojums) un pārlūkprogrammu. Vēlami ar webkameras un mikrofona izmantošanas iespējām, austiņas. (Minimālās prasības datoram: divkodolu procesors ar frekvenci vismaz 2.0 GHz vai labāks; operatīvā atmiņa (RAM) vismaz 4 GB, bet ieteicami 16 GB; cietais disks HD vai SSD (ieteicams) ar vismaz 20GB; operētājsistēma Windows 10/11) Praktisko darbu izpildei ieteicami divi monitori. Lietojumprogrammas: programmēšanas valodas un attīstības vides (IDE): Python (ar bibliotēku pārvaldnieku), JavaScript, C# u.c.; Visual Studio Community, Visual Studio Code; Git un GitHub; Zoom; Microsoft Office vai Google Docs u.c. (programmatūras instalēšanas instrukcijas tiks sniegtas mācību procesā).
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
6
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē