- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
64
- Teorija attālināti
-
20
- Praktiskie darbi klātienē
-
44
Programmas izstrādes process
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Modulis
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
18. novembra iela 37A, Daugavpils, LV-5401
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
341,76 €
- Personas līdzfinansējums
-
34,18 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Prasmes darbā ar datoru, tostarp zināšanas par dažādu operētājsistēmu lietošanu (Windows, Linux utt.). Spēja domāt strukturēti un analītiski, lai risinātu tehniskus uzdevumus un problēmas. Pamatzināšanas EIKT jomā. Interese par tehnoloģijām un datoriem. Vēlme mācīties un izprast programmēšanas tehniķa darba pienākumus un specifiku.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Programmu veidi. Datortīklu arhitektūra un to darbības principi. Informācijas sistēmu drošības prasības. Programmas dzīves cikls. Programmu izstrādes metodes. Specifikācijas un to prasības. Darba uzdevumu parvaldības sistēmas. Programmas projektēšanas "laba prakse".
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja lietot programmas koda pārvaldības sistēmas.
-
Spēja piedalīties programmas koda dokumentēšanā atbilstoši vadlīnijām.
-
Spēja optimizēt programmas vienības koda veiktspēju, atbilstoši iegūtajiem mērījumiem un programmas prasībām, strādājot komandā.
-
Spēja apstrādāt un analizēt programmas vienības datus pēc tehniskās un loģiskās struktūras.
-
Spēja izstrādāt programmas vienības kodu, atbilstoši projektējumam un kodēšanas vadlīnijām.
-
Spēja dokumentēt programmas vienības projektējumu, strukturējot informāciju, balstoties uz definētām dokumentēšanas pieejām.
-
Spēja projektēt programmas vienības saskarnes, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja konstruēt algoritmus, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja veidot vienkāršas datu struktūras un datu modeļus atbilstoši definētajām prasībām.
-
Spēja iepazīties ar programmas vienības projektējuma aprakstu, izvērtējot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja piedalīties programmu uzturēšanas procesu nodrošināšanā.
-
Spēja veicināt piegādāto programmu savlaicīgu un kvalitatīvu integrāciju testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja sadarboties starpfunkcionālās komandās, skaidri un strukturēti, pamatojot savu viedokli un ieklausoties citu dalībnieku viedokļos.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā integrēt programmas vienības piegādes/nodevumus testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā veidot un pārvaldīt programmas vienības piegādes/nodevumus atbilstoši piegādes resursu plānojumam.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Attālinātām mācībām personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums: tiešsaistes lekcijām dators ar stabilu interneta pieslēgumu (Wi-Fi vai vadu savienojums) un pārlūkprogrammu. Vēlami ar webkameras un mikrofona izmantošanas iespējām, austiņas. (Minimālās prasības datoram: divkodolu procesors ar frekvenci vismaz 2.0 GHz vai labāks; operatīvā atmiņa (RAM) vismaz 4 GB, bet ieteicami 16 GB; cietais disks HD vai SSD (ieteicams) ar vismaz 20GB; operētājsistēma Windows 10/11) Praktisko darbu izpildei ieteicami divi monitori. Lietojumprogrammas: programmēšanas valodas un attīstības vides (IDE): Python (ar bibliotēku pārvaldnieku), JavaScript u.c.; Visual Studio Community, Visual Studio Code; Git un GitHub; Zoom; Microsoft Office vai Google Docs u.c. (programmatūras instalēšanas instrukcijas tiks sniegtas mācību procesā).
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
4
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē