- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
150
- Kontaktstundas attālināti
-
64
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
86
Amazon un Etsy produktu ieviešana, izmantojot dizaina domāšanu
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju modulis
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
772,50 €
- Personas līdzfinansējums
-
231,75 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Studiju moduļa apguvei nepieciešamās priekšzināšanas atbilst studiju programmas uzņemšanas nosacījumiem un vispārējām zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas apgūtas iepriekšējā izglītības līmenī.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
- Etsy un Amazon platformu darbības principi, balstīti uz dizaina domāšanas metodēm.
- Lietotāju vajadzību izpēte un tirgus analīze.
- Radoša pārdošanas stratēģiju izstrāde un produkta testēšana.
- Produktu sludinājumu un reklāmas satura izveide, izmantojot lietotāju novērtējumu.
- Digitālo platformu mārketinga stratēģijas, balstītas uz secīgu lietotāju vajadzību analīzi.
- Pārdošanas procesu vadība un juridiskie aspekti digitālajās platformās.
- Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Vidējs līmenis 4
- DigComp kompetenču jomas
-
-
1. Informācijas un datu lietpratība
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
3. Digitālā satura veidošana
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
stacionārais un portatīvais dators ar interneta pieslēgumu;
datorā esoša vai atsevišķi pievienota web-kamera (lai piedalītos tiešsaistes nodarbībās);
strādājošs mikrofons ar skaļruni vai austiņas, ar ko klausīties un piedalīties nodarbībās.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
20 nedēļas
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē