stars.gov.lv

Amazon un Etsy produktu ieviešana, izmantojot dizaina domāšanu

Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju modulis
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare  
Īstenošanas vietas
  • Attālināti
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
772,50 €
Personas līdzfinansējums
231,75 €
Priekšzināšanu līmenis

Studiju moduļa apguvei nepieciešamās priekšzināšanas atbilst studiju programmas uzņemšanas nosacījumiem un vispārējām zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas apgūtas iepriekšējā izglītības līmenī. 

Prasības iepriekšējai izglītībai
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
Galvenās tēmas
  •  Etsy un Amazon platformu darbības principi, balstīti uz dizaina domāšanas metodēm. 
  • Lietotāju vajadzību izpēte un tirgus analīze. 
  • Radoša pārdošanas stratēģiju izstrāde un produkta testēšana. 
  •  Produktu sludinājumu un reklāmas satura izveide, izmantojot lietotāju novērtējumu. 
  • Digitālo platformu mārketinga stratēģijas, balstītas uz secīgu lietotāju vajadzību analīzi. 
  • Pārdošanas procesu vadība un juridiskie aspekti digitālajās platformās.
Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
150
Kontaktstundas attālināti
64
Patstāvīgais darbs attālināti
86
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Vidējs līmenis 4
DigComp kompetenču jomas
  • 1. Informācijas un datu lietpratība
  • 2. Komunikācija un sadarbība
  • 3. Digitālā satura veidošana
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

stacionārais un portatīvais dators ar interneta pieslēgumu; 

datorā esoša vai atsevišķi pievienota web-kamera (lai piedalītos tiešsaistes nodarbībās); 

strādājošs mikrofons ar skaļruni vai austiņas, ar ko klausīties un piedalīties nodarbībās.

Noslēguma pārbaudījums
Eksāmens
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • jaukti
Īstenošanas periods (nedēļās)
20 nedēļas