- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
960
- Teorija klātienē
-
320
- Praktiskie darbi klātienē
-
400
- Prakse klātienē
-
240
Programma šobrīd nav publicēta.
Programma šobrīd nav publicēta.
Programmai šobrīd nav aktīva finansējuma avota.
Programmai šobrīd nav aktīva finansējuma avota.
Datorsistēmu tehniķis
0.0
Nav vērtējuma
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Profesionālās tālākizglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Braslas iela 16, Rīga, LV-1084
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
2 127,19 €
- Personas līdzfinansējums
-
- Priekšzināšanu līmenis
-
Bez priekšzināšanām.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Tēmas no profesionālās tālākizglītības programmas profesionālo un mūžizglītības kompetenču moduļiem:
- EIKT pamatprocesi un darbu veidi;
- EIKT nozares tehnisko darbu pamatiemaņas;
- Vienkāršu algoritmu izstrāde;
- Preču un pakalpojumu izvēle EIKT infrastruktūras izveidei;
- Datortehnikas uzturēšana;
- Datortehnikas drošība;
- Datortīklu apkalpošana;
- Datorsistēmu un datortīklu lietotāju atbalsts;
- IT dokumentācijas noformēšana;
- Drošības sistēmu uzstādīšana un uzturēšana;
- Perifērijas iekārtu apkope un remonts;
- Datortehnikas komponentu darbības uzturēšana;
- EIKT produktu izstrāde;
- Sabiedrības un cilvēka drošība;
- Valodas, kultūras izpratne un izpausmes;
- Iniciatīva un uzņēmējdarbība;
- Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas.
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja izveidot un uzturēt lietotāju kontus viena datora vai mazas sistēmas līmenī.
-
Spēja nodrošināt datortehnikas pretvīrusu aizsardzību.
-
Spēja veidot informācijas rezerves kopijas vienam datoram vai mazai sistēmai.
-
Spēja nodrošināt datortīklu fizisko un loģisko drošību.
-
Spēja novērst nesankcionētu programmatūras lietošanu lietotāju līmenī.
-
Spēja novērst programmatūras lietošanas problēmas lietotāju līmenī.
-
Spēja diagnosticēt programmatūras lietošanas problēmas lietotāju līmenī.
-
Spēja uzlabot programmatūru datortehnikas vienībās un mazās sistēmās, izmantojot atjauninājumus.
-
Spēja instalēt un konfigurēt bieži izmantoto lietojumprogrammatūru.
-
Spēja nodrošināt datortehnikas pievienošanu nepārtrauktai elektrobarošanas padevei.
-
Spēja nodrošināt datortehnikas fizisko drošību.
-
Spēja piedalīties esošās datortehnikas, programmatūras un esošā datortīkla inventarizācijā.
-
Spēja veikt datortehnikas remontdarbus.
-
Spēja dokumentēt lietotāju kontu pieejas tiesības un to izmaiņas mazas sistēmas ietvaros.
-
Spēja novērst datortehnikas lietošanas problēmas datorlietotāju līmenī.
-
Spēja lietot IKT nozares normatīvo regulējumu.
-
Spēja diagnosticēt datortehnikas lietošanas problēmas datorlietotāju līmenī.
-
Spēja informēt lietotājus par pretvīrusu aizsardzības pasākumiem.
-
Spēja izvēlēties un lietot atbilstošas mēriekārtas, instrumentus un programmatūru datortehnikas pārbaudē un apkopē.
-
Spēja savlaicīgi informēt lietotājus par būtiskām izmaiņām datortehnikas, datorsistēmas vai datortīkla darbā.
-
Spēja uzlabot datortehnikas veiktspēju, izmantojot atjauninājumus.
-
Spēja konsultēt lietotājus ar dažādiem zināšanu līmeņiem.
-
Spēja uzstādīt un konfigurēt datortehniku.
-
Spēja sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem.
-
Spēja regulāri uzkrāt un apkopot informāciju par problēmsituācijām datortehnikas vienībās un lokālā datortīklā.
-
Spēja dokumentēt savu darbību atbilstoši prasībām, izmantojot biroja tehniku.
-
Spēja dokumentēt lietotāju kontu pieejas tiesības un to izmaiņas mazas sistēmas ietvaros.
-
Spēja sagatavot nepieciešamo tehnisko dokumentāciju mazai sistēmai.
-
Spēja dokumentēt IT infrastruktūru un izmaiņas tajā mazas sistēmas ietvaros.
-
Spēja lietot IKT nozares normatīvo regulējumu.
-
Spēja informēt lietotājus par pretvīrusu aizsardzības pasākumiem.
-
Spēja savlaicīgi informēt lietotājus par būtiskām izmaiņām datortehnikas, datorsistēmas vai datortīkla darbā.
-
Spēja konsultēt lietotājus ar dažādiem zināšanu līmeņiem.
-
Spēja sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem.
-
Spēja regulāri uzkrāt un apkopot informāciju par problēmsituācijām datortehnikas vienībās un lokālā datortīklā.
-
Spēja apkalpot vienkārša lokāla datortīkla datņu sistēmu.
-
Spēja konfigurēt datortīkla iestatījumus un servisus.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Izglītības iestāde nodrošina visu nepieciešamo aprīkojumu un materiālus mācībām klātienē.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Profesionālās kvalifikācijas apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Datorsistēmu tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
56
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē