- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
81
- Kontaktstundas attālināti
-
32
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
49
Digitālā transformācija: DevOps ieviešana un pārmaiņu vadības teorija un prakse
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju kurss
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
Nav atrasti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
412,13 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
DevOps un transformatīvā līderība
• Mūsdienu DevOps definīcijas un to attīstība
• DevOps priekšrocības organizācijas efektivitātei
• Transformatīvās līderības pieejas DevOps ieviešanā
Atbrīvošanās no ierastajiem domāšanas modeļiem (unlearning)
• Psiholoģiskā drošība un neirozinātnes ieskati pārmaiņu kontekstā
• Domāšanas veidi, mentālie modeļi un kognitīvie aizspriedumi
• GRC (Governance, Risk, Compliance) loma DevOps praksē
Ceļā uz DevOps organizāciju
• Kas raksturo efektīvu DevOps organizāciju
• DevOps Kaizen: nepārtraukti uzlabojumi
• Drošības iekļaušana DevOps procesos
Mērījumi, kas palīdz mācīties
• Kā noteikt jēgpilnus mērījumus pārmaiņu vadībai
• Vērtību plūsmas kartēšana esošajā situācijā
Mērījumi, kas palīdz uzlabot procesus un organizāciju
• Uzlabošanas kartes izstrāde un eksperimenti
• Nākotnes vērtību plūsmas kartes izstrāde
Mērķa darbības modeļi (TOM) un organizācijas dizains
• Konveja likums un tā ietekme uz sistēmu arhitektūru
• DevOps vēlamie rezultāti un kā tos sasniegt
• TOM dizaina principi veiksmīgai transformācijai
DevOps vīzijas veidošana un ieviešana
• Kā veidot un komunicēt transformācijas vīziju lielās organizācijās
• Darbinieku pilnvarošana un iesaiste pārmaiņās
• DevOps popularizēšana arī ārpus organizācijas robežām
Enerģijas un impulsa uzturēšana pārmaiņu laikā
• Kā pamatot DevOps ieviešanas nepieciešamību
• Kultūras un klimata veidošana, kas veicina izaugsmi
• Uzticības veidošana kā pamats ilgtspējīgām pārmaiņām
Dalīšanās, ēnošana un attīstība
Izaicinājumi, riski un kritiskie veiksmes faktori - Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 6
- DigComp kompetenču jomas
-
-
5. Problēmu risināšana
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
1. Informācijas un datu lietpratība
-
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja reaģēt uz izmaiņām uzdevuma izpildes laikā
-
Spēja veikt izmaiņu ietekmes analīzi
-
Spēja analizēt programmatūras funkcionalitāti, uzbūvi un darbību, kā arī programmatūrā izmantotos procesus, izstrādes rīkus un tehnoloģijas
-
Spēja optimizēt programmatūru, analizējot tās izpildes laiku
-
Spēja orientēties sistēmas projektēšanas posmos, darbojoties komandā
-
Spēja piedāvāt alternatīvus risinājumus uzdevuma izpildei
-
Spēja iegūt, atlasīt un analizēt informāciju par esošajiem risinājumiem un tehnoloģijām IT jomā
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Vēlams divi ekrāni. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas inženieris (6.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
jaukti
-