- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
107
- Kontaktstundas attālināti
-
54
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
53
Tīmekļa programmatūras izstrāde ar mākslīgā intelekta atbalstu
0.0
Nav vērtējuma
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju modulis
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
551,05 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apmērs ir atkarīgs no tā, vai mācībām piesakies atkārtoti vai pirmo reizi. Detalizētāka informācija ir pieejama stars.gov.lv, sadaļā Izglītības un atbalsta iespējas 🡪Pieejamais atbalsts 🡪Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Studiju moduļa apguvei ieteicamas šādas priekšzināšanas:
- Pamatzināšanas darbā ar datoru un interneta lietošanu.
- Spēja patstāvīgi izmantot pārlūkprogrammas un interneta meklētājus informācijas iegūšanai.
- Interese par programmēšanu, digitāliem rīkiem un tīmekļa tehnoloģijām.
- Spēja lasīt un saprast vienkāršu tehnisko informāciju angļu valodā (piemēram, dokumentācija un koda piemēri).
- Gatavība instalēt programmatūru savā datorā un apgūt jaunu programmatūras vidi.
Iepriekšēja pieredze darbā ar tīmekļa programmēšanas valodām nav nepieciešama – visas nepieciešamās prasmes tiks apgūtas studiju procesa laikā.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
- Tīmekļa programmatūras izstrādes pamatprincipi un tehnoloģiju ievads;
- Programmatūras izstrādes procesa posmi un izstrādes cikla pārskats;
- Mākslīgā intelekta metožu integrācija programmatūras izstrādē;
- Lietotāja saskarnes jeb interfeisa projektēšana un lietojamības analīze;
- Tīmekļa lietotņu klienta puses izstrādes tehnoloģijas (HTML, CSS, JavaScript);
- Servera puses izstrāde un programmēšanas valodu pielietojums (PHP, Python, Node.js u.c.);
- Datubāzu modelēšana un savienojums ar ārējiem datu avotiem (API integrācija);
- Mākslīgā intelekta rīku pielietojums koda ģenerēšanā un optimizācijā;
- Versiju kontroles sistēmu pielietošana izstrādes procesā (Git, GitHub);
- Tīmekļa risinājumu izvietošanas un publicēšanas metodes;
- Algoritmiskās domāšanas un loģisko struktūru piemērošana tīmekļa izstrādē
- Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 5
- DigComp kompetenču jomas
-
-
3. Digitālā satura veidošana
-
5. Problēmu risināšana
-
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja piedalīties programmas testēšanas dokumentācijas sagatavošanā, strādājot komandā.
-
Spēja precīzi izpildīt testēšanas plānu, scenārijus, izmantojot atbilstošus rīkus un metodes sistēmu ievainojamību identificēšanai.
-
Spēja laicīgi plānot programmatūras dokumentācijas izstrādi
-
Spēja analizēt programmatūras funkcionalitāti, uzbūvi un darbību, kā arī programmatūrā izmantotos procesus, izstrādes rīkus un tehnoloģijas
-
Spēja dokumentēt un komunicēt programmatūras piegādes plānu
-
Spēja dokumentēt programmatūras algoritmus un darbības scenārijus, izmantojot pseidokodu un algoritma vizuālo pierakstu
-
Spēja iepazīties ar programmatūras projektējuma aprakstu, izvērtējot programmu prasības
-
Spēja diagnosticēt programmatūras lietošanas problēmas lietotāju līmenī.
-
Spēja novērst programmatūras lietošanas problēmas
-
Spēja veikt uzrakstītā programmatūras koda atkļūdošanu
-
Spēja veikt uzturamās programmatūras konfigurācijas pārvaldību
-
Spēja definēt un analizēt programmatūras funkcionalitāti, uzbūvi un darbību, kā arī programmatūrā izmantotos procesus, izstrādes rīkus un tehnoloģijas
-
Spēja novērtēt koda izstrādei nepieciešamos izstrādes rīkus un tehnoloģijas
-
Spēja sagatavot programmas izstrādes vidi
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Lai nodrošinātu pilnvērtīgu dalību kursā un iespēju veikt praktiskos uzdevumus, kursa dalībniekam nepieciešams šāds aprīkojums un programmatūra:
- Dators ar vismaz Intel Core i3 procesoru (vai ekvivalentu) un operētājsistēmu:
- Microsoft Windows
- Linux (ar grafisko lietotāja vidi)
- macOS
- Stabils interneta pieslēgums, kas ļauj piedalīties tiešsaistes lekcijās un augšupielādēt/lejupielādēt uzdevumu failus.
- Interneta pārlūks (Google Chrome, Mozilla Firefox vai cits ar izstrādes rīkiem).
- Microsoft Teams piekļuve lekciju skatīšanai (piekļuves saites tiks nosūtītas uz e-pastu).
- Programmatūra, kas jāinstalē lokāli uz datora, tai skaitā:
- Teksta/redaktoru vide (piemēram, Visual Studio Code)
- Git versiju kontroles sistēma
- Termināļa vai komandrindas rīki (piemēram, Command Prompt, Terminal, Git Bash)
- Kursa laikā norādītās papildu bibliotēkas un rīki atbilstoši izstrādes valodai (Node.js, PHP, Python u.c.)
Papildus praktisko darbu veikšanai būs pieejami Rīgas Tehniskās universitātes attālinātie tehniskie risinājumi — virtuālās darbstacijas, kurām varēs pieslēgties nepieciešamības gadījumā.
- Dators ar vismaz Intel Core i3 procesoru (vai ekvivalentu) un operētājsistēmu:
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
12