stars.gov.lv

Digitālais mārketings ar mākslīgā intelekta rīkiem

4.7
(90)
Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju modulis
Studiju modulī ietilpstošie studiju kursi

Digitālā mārketinga plāna izstrāde ar MI rīkiem, 40h
Digitālā mārketinga satura veidošana ar MI rīkiem, 40h

Mācību nozare
Uzņēmējdarbības, finanšu, grāmatvedības, administrēšanas nozare
Īstenošanas vietas un periodi
    • Attālināti:  08.01.2026 - 05.03.2026, 08.01.2026 - 05.03.2026
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
412,00 €
Personas līdzfinansējums
  • IMK,   0,00 €,   Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
Priekšzināšanu līmenis

Datora lietošana.
Nav nepieciešamas priekšzināšanas mākslīgā intelekta rīku lietošanā.

Prasības iepriekšējai izglītībai
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
Galvenās tēmas

Digitālā mārketinga plāna izstrāde ar MI rīkiem
1. Ievads digitālā mārketinga stratēģijas izstrādē un MI rīku izmantošanā
2. Tirgus izpēte un konkurentu analīze, izmantojot MI rīkus
3. Mērķauditorijas un personības veidošana, izmantojot MI rīkus
4. SMART digitālo mērķu un KPI noteikšana
5. Satura stratēģijas izstrāde ar ģeneratīvo MI
6. SEO un maksas mediju plānošana ar MI rīkiem
7. E-pasts, CRM un mārketinga automatizācija ar MI rīkiem
8. Personalizēšana, tērzēšanas roboti un MI sarunu veidošanai
9. Analītika, optimizācija un veiktspējas datu izsekošana ar MI
10. Kopsavilkums un MI izmantošanas ētika mārketingā


Digitālā mārketinga satura veidošana ar MI rīkiem
1. Digitālā mārketinga saturs un MI iespējas
2. MI rīki zīmola identitātei un dizainam
3. Teksta satura izveide ar MI rīkiem
4. Vizuālais un dizaina saturs ar MI
5. MI rīki audio satura veidošanai
6. MI rīki video satura veidošanai
7. Kopsavilkums un diskusija
8. Noslēguma darba iesniegšana, diskusija par MI rīku izmantošanu

Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
80
Kontaktstundas attālināti
32
Patstāvīgais darbs attālināti
48
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Augstāks līmenis 5
DigComp kompetenču jomas
  • 1. Informācijas un datu lietpratība
  • 2. Komunikācija un sadarbība
  • 3. Digitālā satura veidošana
  • 4. Drošība
  • 5. Problēmu risināšana
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

Nepieciešams dators ar interneta pieslēgumu, pārlūks Mozilla Firefox, Google Chrome vai Microsoft Edge. Skandas vai mobilais tālrunis ar Android vai iOS operētājsistēmu un Mozilla Firefox vai Google Chrome pārlūku.
Vēlams mikrofons, ļoti ieteicams otrs monitors.

Noslēguma pārbaudījums
Eksāmens
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • darba dienu vakari
  • brīvdienas
  • darba dienās, darba laikā
Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē
Kontaktpersonas
  • Profesionālās izaugsmes centrs - 67606101 - kursi@turiba.lv