- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
60
- Teorija attālināti
-
12
- Praktiskie darbi attālināti
-
48
Perifērijas iekārtu apkope, remonts un komponentu darbības uzturēšana
0.0
Nav vērtējuma
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Moduļu kopa
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
320,40 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apmērs ir atkarīgs no tā, vai mācībām piesakies atkārtoti vai pirmo reizi. Detalizētāka informācija ir pieejama stars.gov.lv, sadaļā Izglītības un atbalsta iespējas 🡪Pieejamais atbalsts 🡪Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Digitālās prasmes iesācējiem.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Moduļa "Perifērijas iekārtu apkope un remonts" tēmas
Perifēriju iekārtu uzturēšana, dokumentācija.
Perifēriju iekārtu diagnostika.
Perifēriju iekārtu remontdarbi.Moduļa "Datortehnikas komponentu darbības uzturēšana" tēmas
Datortehnikas fiziskās daļas komponenti.
Datortehnikas komponentu darbības pārbaude.
Datora komplektēšana un modernizācija.
Datora komponentu bojājumu novēršana. - Profesionālās kompetences
-
-
Spēja uzlabot datortehnikas veiktspēju, izmantojot atjauninājumus.
-
Spēja uzstādīt un konfigurēt datortehniku.
-
Spēja apkalpot vienkārša lokāla datortīkla datņu sistēmu.
-
Spēja lietot IKT nozares normatīvo regulējumu.
-
Spēja savlaicīgi informēt lietotājus par būtiskām izmaiņām datortehnikas, datorsistēmas vai datortīkla darbā.
-
Spēja sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem.
-
Spēja regulāri uzkrāt un apkopot informāciju par problēmsituācijām datortehnikas vienībās un lokālā datortīklā.
-
Spēja dokumentēt savu darbību atbilstoši prasībām, izmantojot biroja tehniku.
-
Spēja sagatavot nepieciešamo tehnisko dokumentāciju mazai sistēmai.
-
Spēja sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem.
-
Spēja konfigurēt datortīkla iestatījumus un servisus.
-
Spēja nodrošināt datortīklu fizisko un loģisko drošību.
-
Spēja novērst programmatūras lietošanas problēmas lietotāju līmenī.
-
Spēja diagnosticēt programmatūras lietošanas problēmas lietotāju līmenī.
-
Spēja instalēt un konfigurēt bieži izmantoto lietojumprogrammatūru.
-
Spēja nodrošināt datortehnikas pievienošanu nepārtrauktai elektrobarošanas padevei.
-
Spēja nodrošināt datortehnikas fizisko drošību.
-
Spēja piedalīties esošās datortehnikas, programmatūras un esošā datortīkla inventarizācijā.
-
Spēja veikt datortehnikas remontdarbus.
-
Spēja informēt lietotājus par pretvīrusu aizsardzības pasākumiem.
-
Spēja izvēlēties un lietot atbilstošas mēriekārtas, instrumentus un programmatūru datortehnikas pārbaudē un apkopē.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Dators, aprīkots ar lietojumprogrammām un pieeju internetam.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Ieskaite
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Datorsistēmu tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
darba dienās, darba laikā
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
9
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē