- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
76
- Kontaktstundas attālināti
-
32
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
44
Programmēšana JAVA
0.0
Nav vērtējuma
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju kurss
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
- Attālināti: 10.02.2026 - 31.03.2026
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
391,40 €
- Personas līdzfinansējums
-
- MN, 117,42 €, Līdzmaksājums ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida, no 5-30% apmērā no kopējās mācību maksas.
- Priekšzināšanu līmenis
-
- Pieredzējis datora lietotājs ar vismaz vidēja līmeņa digitālajām prasmēm.
- Matemātikas zināšanas vidusskolas līmenī.
- JAVA pamatzināšanas.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
- Objektorientētās programmēšanas pamati: klases mainīgie, get un set funkcijas, konstruktori, toString funkcija, objektu veidošana.
- Objektorientētās programmēšanas pamati: sadarbība starp klasēm
- Objektorientētās programmēšanas pamati: mantošana, polimorfisms, interfeisi
- Grafiskā lietotāja saskarnes tehnoloģiju, piemēram JavaFX, apskats un lietojums
- Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 5
- DigComp kompetenču jomas
-
-
3. Digitālā satura veidošana
-
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja optimizēt programmas koda veiktspēju, atbilstoši iegūtajiem mērījumiem un programmas prasībām
-
Spēja noskaidrot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības un to pamatotību
-
Spēja lietot programmas koda pārvaldības sistēmas
-
Spēja izstrādāt programmas kodu, atbilstoši projektējuma un kodēšanas vadlīnijām, lietojot programmēšanas valodu
-
Spēja dokumentēt programmas projektējumu, strukturējot informāciju, balstoties uz definētām dokumentēšanas pieejām
-
Spēja iepazīties ar programmatūras projektējuma aprakstu, izvērtējot programmu prasības
-
Spēja apstrādāt programmas datus, analizējot datu avotus pēc tehniskās un loģiskās struktūras
-
Spēja veidot projektējuma dekompozīciju uz zemāku līmeni, veidojot datu un procesu aprakstus
-
Spēja veidot datu konceptuālo modeli un fizisko modeli, atbilstoši definētajām prasībām
-
Spēja atkļūdot programmas kodu, identificējot un novēršot kļūdas rašanās cēloni
-
Spēja analizēt programmas testa rezultātus un veikt konstatēto neatbilstību analīzi
-
Spēja sagatavot programmas izstrādes vidi
-
Spēja analizēt dažādus tehniskos risinājumus un izvēlēties piemērotāko
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Dators (vēlami divi monitori), skaļrunis, tīkla kamera, interneta pieslēgums.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmētājs (5.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
8