stars.gov.lv

E-komercija ar Print-on-Demand un Affiliate marketing (partnermārketings) risinājumiem

0.0
Nav vērtējuma
Izglītības iestāde
Programmas veids
Neformālās izglītības programma
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
Izglītības programmas mērķa grupa
Mācību programma paredzēta personām no 18 gadu vecuma, neatkarīgi no nodarbinātības statusa – gan nodarbinātajiem, gan darba meklētājiem.
Programmas apraksts

Mācību programma vērsta, lai attīstītu dalībnieku digitālās prasmes un praktiskās iemaņas, kas nepieciešamas konkurētspējīgas un ilgtspējīgas tiešsaistes uzņēmējdarbības uzsākšanai. Programma fokusējas uz Print-on-Demand un partnermārketinga (affiliate marketing) risinājumu pielietošanu, sniedzot zināšanas par e-komercijas platformām, digitālā satura veidošanu, klientu piesaisti un pārdošanas rezultātu uzlabošanu tiešsaistē. 

Mērķis ir palīdzēt dalībniekiem attīstīt spēju patstāvīgi izvēlēties un īstenot sev piemērotāko e-komercijas modeli, nodrošinot praktiskas zināšanas un rīkus ekonomiski pamatotas tiešsaistes uzņēmējdarbības uzsākšanai un ienākumu gūšanai digitālajā vidē.

Īstenošanas vietas un periodi
    • Attālināti:  12.01.2026 - 02.03.2026
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
271,00 €
Personas līdzfinansējums
  • IMK,   0,00 €,   Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
Priekšzināšanu līmenis

Vismaz pamatprasmes darbā ar internetu, e-pastu un datoru (atbilst DigComp 2. līmenim).

            

Prasības iepriekšējai izglītībai
Bez nosacījumiem iepriekšējai izglītībai
Galvenās tēmas

 1. E-komercija un tiešsaistes biznesa modeļi: 

  •  Print-on-Demand (drukas pakalpojumi pēc pieprasījuma);  
  • Affiliate Marketing (atlīdzības saņemšana par klientu piesaisti).

 2.  Kiberdrošības un datu aizsardzības aspekti
 3.  E-komercijas platformas (Mozello, Shopify, WooCommerce, Amazon, Etsy, Magento); 

  •  Digitālais mārketings un pārdošanas stratēģijas.
Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
60
Teorija attālināti
17
Praktiskie darbi attālināti
43
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Vidējs līmenis 4
DigComp kompetenču jomas
  • 5. Problēmu risināšana
  • 1. Informācijas un datu lietpratība
  • 2. Komunikācija un sadarbība
  • 3. Digitālā satura veidošana
  • 4. Drošība
DigComp kompetences
  • Datu, informācijas un digitālā satura pārlūkošana, meklēšana un filtrēšana
  • Datu, informācijas un digitālā satura novērtēšana
  • Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldība
  • Dalīšanās, izmantojot digitālās tehnoloģijas
  • Mijiedarbība ar citiem, izmantojot digitālās tehnoloģijas
  • Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
  • Netiķete (tīkla etiķete)
  • Digitālā satura veidošana
  • Trūkstošo digitālo kompetenču identificēšana
  • Digitālo tehnoloģiju radoša lietošana
  • Vajadzību un tehnoloģisko risinājumu identificēšana
  • Personas datu un privātuma aizsardzība
  • Ierīču aizsardzība
  • Digitālā satura integrēšana un pārstrādāšana
  • Autortiesības un licences
  • Tehnisku problēmu risināšana
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

Dators ar interneta pieslēgumu, pārlūkprogramma (piemēram, Chrome), aktīva e-pasta adrese, piekļuve Google kontam (Google Docs, Google Sheets), Zoom tiešsaistes mācību platforma. Vēlams papildus monitors.

Noslēguma pārbaudījums
Ieskaite
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • jaukti
Īstenošanas periods (nedēļās)
8
Izglītojamo skaits grupā
25
Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē