- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
60
- Teorija attālināti
-
17
- Praktiskie darbi attālināti
-
43
E-komercijas procesu modernizācija ar mākslīgā intelekta rīkiem
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Neformālās izglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Izglītības programmas mērķa grupa
-
Mācību programma paredzēta personām no 18 gadu vecuma, neatkarīgi no nodarbinātības statusa – gan nodarbinātajiem, gan darba meklētājiem, kuras vēlas uzsākt vai attīstīt savu digitālo uzņēmējdarbību
- Programmas apraksts
-
Mācību programma vērsta, lai attīstīt dalībnieku zināšanas un praktiskās iemaņas par mākslīgā intelekta (MI) tehnoloģiju pielietojumu mūsdienīgā e-komercijā, īpašu uzmanību pievēršot klientu apkalpošanas procesu automatizācijai un personalizācijai (tostarp čatbotiem un virtuālajiem asistentiem), drošai datu apstrādei un kiberdrošības jautājumiem, kā arī MI risinājumu integrēšanai e-komercijas platformās, lai veicinātu efektīvu un drošu e-komercijas attīstību.
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
- Attālināti: 06.01.2026 - 24.02.2026
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
271,00 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Pamatprasmes darbā ar internetu, e-pastu un datoru (atbilst DigComp 2. līmenim).
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Bez nosacījumiem iepriekšējai izglītībai
- Galvenās tēmas
-
1. MI risinājumi e-komercijas efektivitātes paaugstināšanai un/vai klientu atbalsta uzlabošanai:
- Klientu apkalpošanas automatizācija/ personalizācija (čatboti, virtuālie asistenti, utml.)
2. Kiberdrošības un datu aizsardzības aspekti
3. E-komercijas platformas (Mozello, Shopify, WordPress WooCommerce, Amazon, Etsy, Magento) - Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 5
- DigComp kompetenču jomas
-
-
1. Informācijas un datu lietpratība
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
3. Digitālā satura veidošana
-
4. Drošība
-
5. Problēmu risināšana
-
- DigComp kompetences
-
-
Datu, informācijas un digitālā satura novērtēšana
-
Datu, informācijas un digitālā satura pārlūkošana, meklēšana un filtrēšana
-
Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldība
-
Mijiedarbība ar citiem, izmantojot digitālās tehnoloģijas
-
Dalīšanās, izmantojot digitālās tehnoloģijas
-
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
-
Netiķete (tīkla etiķete)
-
Digitālās identitātes pārvaldīšana
-
Digitālā satura veidošana
-
Digitālā satura integrēšana un pārstrādāšana
-
Digitālo tehnoloģiju radoša lietošana
-
Trūkstošo digitālo kompetenču identificēšana
-
Vajadzību un tehnoloģisko risinājumu identificēšana
-
Tehnisku problēmu risināšana
-
Personas datu un privātuma aizsardzība
-
Autortiesības un licences
-
Ierīču aizsardzība
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Dators ar interneta pieslēgumu, mikrofons, skaļruņi, piekļuve Google kontam, Zoom platforma.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Ieskaite
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
8
- Izglītojamo skaits grupā
-
25
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē