stars.gov.lv

Mākslīgā intelekta risinājumi e-komercijas efektivitātes un klientu pieredzes uzlabošanai

0.0
Nav vērtējuma
Programmas veids
Neformālās izglītības programma
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
Izglītības programmas mērķa grupa
Pilngadīgas personas
Programmas apraksts

Mākslīgā intelekta (MI) tehnoloģiju pārzināšana e-komercijas jomā uzlabo uzņēmumu darbības efektivitāti, personalizē klientu pieredzi un veicina uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu.

Izglītības ieguvēji spēs: 

  • Spēj izvērtēt MI risinājumu lietojumu savā e-komercijas praksē.
  • Prot lietot konkrētus rīkus (čatboti, cenu analīzes platformas u.c.).
  • Spēj novērtēt drošības aspektus un piemērot GDPR prasības.
  • Spēj pielietot platformas un mārketinga stratēģijas MI potenciāla izmantošanai.
  • Spēj izstrādāt MI balstītus risinājumus konkrētām e-komercijas vajadzībām.
  • Spēj kritiski izvērtēt ētiskos un juridiskos aspektus MI izmantošanā.
Īstenošanas vietas un periodi
    • Attālināti:  07.01.2026 - 16.02.2026, 08.01.2026 - 17.02.2026, 18.02.2026 - 25.03.2026, 19.02.2026 - 26.03.2026, 23.03.2026 - 29.04.2026, 31.03.2026 - 05.05.2026
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
293,00 €
Personas līdzfinansējums
  • IMK,   0,00 €,   Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
Priekšzināšanu līmenis

Datorlietošanas prasmes pamatlīmenī (DigComp 2. līmenis).


Prasības iepriekšējai izglītībai
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
Galvenās tēmas
  • Klientu apkalpošanas automatizācija un personalizācija. 
  • Tirgus tendenču prognozēšana ar MI.
  • Cenu optimizācija un maksājumu inovācijas. 
  • Loģistikas un piegādes procesu automatizācija. 
  • Paplašinātā un virtuālā realitāte (AR/VR).
  • Darbs ar MI rīkiem.
  • E-komercijas platformas un digitālais mārketings. 
  • Tīmekļa vietņu izstrādes pamati.
  • Kiberdrošība un datu aizsardzība.
Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
60
Teorija attālināti
14
Praktiskie darbi attālināti
46
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Vidējs līmenis 4
DigComp kompetenču jomas
  • 3. Digitālā satura veidošana
  • 1. Informācijas un datu lietpratība
  • 2. Komunikācija un sadarbība
  • 4. Drošība
DigComp kompetences
  • Datu, informācijas un digitālā satura pārlūkošana, meklēšana un filtrēšana
  • Datu, informācijas un digitālā satura novērtēšana
  • Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldība
  • Netiķete (tīkla etiķete)
  • Digitālās identitātes pārvaldīšana
  • Digitālā satura veidošana
  • Programmēšana
  • Personas datu un privātuma aizsardzība
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

Dators, interneta pieslēgums, mikrofons, austiņas, kamera, sandas.

Noslēguma pārbaudījums
Ieskaite
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • darba dienu vakari
  • brīvdienas
  • darba dienās, darba laikā
  • jaukti
Īstenošanas periods (nedēļās)
6
Izglītojamo skaits grupā
25
Kontaktpersonas
  • Rita Dubra - 27766277 - rita.dubra@dialogs-ab.lv