- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
160
- Teorija attālināti
-
32
- Praktiskie darbi attālināti
-
128
Programmatūras inženierija un lietotņu uzturēšana
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Neformālās izglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Izglītības programmas mērķa grupa
-
Personas no 18 gadu vecuma ar pabeigtu vismaz vidējo izglītību.
- Programmas apraksts
-
Programmas mērķis ir sagatavot dalībniekus darbam programmētāju komandā, izmantojot programmatūras izstrādes metodoloģijas, testēšanu un uzturēšanu, kā arī radot gatavu risinājumu. Programma sagatavo darbam izstrādes komandā, izmantojot Agile metodoloģijas, objektorientēto programmēšanu un testēšanu. Tā fokusējas uz programmētāja ikdienas darbu – kļūdu novēršanu, uzturēšanu un integrāciju.
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
1 328,00 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IKT, 0,00 €, Personas līdzfinansējums ir PVN 21% no apmērā no izglītības programmas izmaksām.
- Priekšzināšanu līmenis
-
Izglītības programma ir paredzēta dalībniekiem bez priekšzināšanām IT, bet ar motivāciju kļūt par programmētājiem un strādāt izstrādes komandās. Pamatzināšanas matemātikā (algebra, loģika), angļu valodas pamatzināšanas (programmu kodu un dokumentācijas lasīšanai). Digitālās prasmes vismaz DigComp 4.līmenī. Apgūtas cikla 1. un 2. programma - "Programmēšanas pamati un algoritmizācija" un "Tīmekļa un lietotņu izstrāde".
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
1.Programmatūras izstrādes metodoloģijas (Agile, Scrum, Kanban)
2. Objektorientētā programmēšana (OOP)
3.Programmatūras testēšana un kvalitātes nodrošināšana
4.Programmatūras arhitektūra un integrācija
5.Programmatūras uzturēšana un kļūdu novēršana
6.Noslēguma projekts: pilna mēroga lietotne
- Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 6
- DigComp kompetenču jomas
-
-
3. Digitālā satura veidošana
-
5. Problēmu risināšana
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
- DigComp kompetences
-
-
Programmēšana
-
Tehnisku problēmu risināšana
-
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
-
- eCF kompetenču jomas
-
-
B. Izveide
-
C. Pārvaldība
-
- eCF kompetences
-
-
B.1. lietojumprogrammu izstrāde
-
B.2. komponentu integrācija
-
B.3. testēšana
-
B.5. dokumentācijas sagatavošana
-
C.4. problēmu pārvaldība
-
- eCF līmenis
-
e-3
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
- Dators ar Windows operētājsistēmu
- Interneta pieslēgums
- Tīmekļa kamera
- Mikrofons (datorā iebūvēts skaļrunis vai atsevišķa ierīce)
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
6