- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
80
- Kontaktstundas attālināti
-
32
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
48
DevOps ieviešanas un darbības principi
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju kurss
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
Nav atrasti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
412,00 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
1. Ievads DevOps
• DevOps definīcija
• DevOps vēsture
• DevOps pilnais steks
2. DevOps nepieciešamība
• Biznesa vērtības nodrošināšanas problēma
• IT vērtības nodrošināšanas problēma
3. DevOps darbības joma
• DevOps cilvēku un kultūras pārveidošana
• DevOps procesu un prakšu pārveidošana
• DevOps tehnoloģiju un automatizācijas pārveidošana
4. Pilnais steks - cilvēki un kultūra
• DevOps kultūras definēšana
• Transformatīvā līderība
• DevOps struktūras un komandu veidošana
5.Galvenie DevOps principi
• C.A.L.M.S. (Culture, Automation, Lean, Measurement, and Sharing)
• Trīs DevOps ceļi
• Pirmais ceļš
• Ierobežojumu teorija
• Otrais ceļš
• Trešais ceļš
• Haosa inženierija
• Mācīšanās organizācijas
6.Galvenās DevOps prakses
• Nepārtraukta piegāde visā izvēršanas plūsmā
• Vietnes uzticamības un noturības inženierija (Site Reliability & Resilience Engineering)
• DevSecOps
• ChatOps
• Kanban
7.Uzņēmējdarbības un tehnoloģijas ietvari
• Agile
• ITSM
• Lean
• Drošības kultūra
• Mācīšanās organizācijas
• Sociokrātija/holokrātija
• Nepārtraukta finansēšana
8.Kultūra, uzvedība un darbības modeļi
• Kultūras definēšana
• Uzvedības modeļi
• Organizācijas brieduma modeļi
• Mērķa darbības modeļi
9. Automatizācija un DevOps rīku ķēžu arhitektūra
• CI/CD
• Mākonis
• Konteineri
• Kubernetes
• DevOps rīku ķēde
10. Mērījumi, metrikas un pārskatu sniegšana
• Metriku nozīme
• Tehniskā metrikas
• Biznesa metrikas
• Mērīšana un ziņošana
11. Dalīšanās, ēnošana un attīstība
12. Izaicinājumi, riski un kritiskie veiksmes faktori - Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 6
- DigComp kompetenču jomas
-
-
5. Problēmu risināšana
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Vēlams divi ekrāni. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-