stars.gov.lv

Programmatūras prasību izzināšana un analīze

4.4
(10)
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju kurss
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare  
Īstenošanas vietas
  • Attālināti
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
412,00 €
Personas līdzfinansējums
    Priekšzināšanu līmenis

    Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī. 

    Prasības iepriekšējai izglītībai
    Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
    Galvenās tēmas

    1. Programmatūras prasību definēšanas uzdevumi 
    2. Prasību izzināšanas metodes 
    3. Prasību vadība Agile/Scrum un ūdenskrituma projektos 
    4. Prasību modelēšana, tehnikas un rīki 
    5. Prasību modelēšana un prioritizēšana
    6. Atribūti un skati, versijas un izmaiņas 
    7. Programmatūras prasību specifikācija (PPS)
    8. Prasību trasējamības tehnikas  un pārskatu veidošana 
    9. Lietotāju pieredzes vadība 
    10. Testēšanas pārskatu veidošana 
    11. Prasību validēšana 
    12. Risinājuma piegāde atbilstoši prasībām 
    13. Prasību izmaiņu dokumentēšana 

    Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
    80
    Kontaktstundas attālināti
    32
    Patstāvīgais darbs attālināti
    48
    Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
    Augstāks līmenis 6
    DigComp kompetenču jomas
    • 2. Komunikācija un sadarbība
    • 5. Problēmu risināšana
    Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

    Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Vēlams divi ekrāni. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.

    Noslēguma pārbaudījums
    Noslēguma pārbaudījums
    Izglītības dokuments
    Apliecība
    Valoda
    Latviešu
    Paredzētais mācību norises laiks
    • darba dienu vakari
    • brīvdienas
    Īstenošanas periods (nedēļās)
    8