- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
80
- Kontaktstundas attālināti
-
32
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
48
Programmatūras prasību izzināšana un analīze
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju kurss
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
412,00 €
- Personas līdzfinansējums
-
0,00 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
1. Programmatūras prasību definēšanas uzdevumi
2. Prasību izzināšanas metodes
3. Prasību vadība Agile/Scrum un ūdenskrituma projektos
4. Prasību modelēšana, tehnikas un rīki
5. Prasību modelēšana un prioritizēšana
6. Atribūti un skati, versijas un izmaiņas
7. Programmatūras prasību specifikācija (PPS)
8. Prasību trasējamības tehnikas un pārskatu veidošana
9. Lietotāju pieredzes vadība
10. Testēšanas pārskatu veidošana
11. Prasību validēšana
12. Risinājuma piegāde atbilstoši prasībām
13. Prasību izmaiņu dokumentēšana - Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 6
- DigComp kompetenču jomas
-
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
5. Problēmu risināšana
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Vēlams divi ekrāni. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
8