stars.gov.lv

Programmēšana

Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju modulis
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare  
Īstenošanas vietas
  • Attālināti
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
824,00 €
Personas līdzfinansējums
247,20 €
Priekšzināšanu līmenis

 Priekšzināšanas nav nepieciešamas.

Prasības iepriekšējai izglītībai
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
Galvenās tēmas


1. Ievads programmēšanā. Mainīgie, konstantes, datu tipi un operācijas. 

2. Datu ievade un izvade. 

3. Funkcijas. 

4. Pamatkonstrukcijas (linera, sazarošanās, cikls). 

5. Skaitliskie un simboliskie masīvi. 

6. Programmēšanas valodas Java izveidošanas un attīstības vēsture. Valodas Java pielietošanas jomas. 

7. Eclipse instalēšana, iepazīšanās ar pielikumu, atkļūdošana. Galvenie pielikumu izveidošanas posmi Eclipse vidē.  

8. Objektorientētās programmēšanas koncepcijas realizācija valodā Java. Klases un datu abstrakcija. Valodas Java kopīgais un atšķirīgais ar citām objektorientētām valodām. 

9. Klases un datu abstrakcija. Datu inkapsulācija, mantošana, polimorfisms. Tipi, klases un objekti valodā Java. 

10. Galvenās valodas konstrukcijas. Notikumu apstrāde. 

11. Klase Thread un saskarne Runnable. Izpildes plūsmas izveidošana un palaišana. Plūsmas (threads) un daudzplūsmu programmēšana valodā Java. 

12. Klašu projektēšana. Grafiskie objekti un zīmēšana. 

13. Masīvi. Saraksti. Kolekcijas. Daudzplūsmu pielikuma realizācija. 

14. Math klases. To izmantošanas galvenās metodes un paņēmieni. 

15. Projektēšanas šabloni (design patterns) valodā Java. UML diagrammu izmantošana šablonu raksturošanā. 

16. Izveides šabloni: Singleton, Factory Method. 

17. Struktūras šabloni: Adapter, Composite, Proxy, Decorator. 

18. Uzvedības šabloni: Observer, Strategy, Template. 

19. Atsevišķu šablonu izmantošanas piemēri. Vairāku projektēšanas šablonu izmantošana. 

20. Spēļu izveide valodā Java. Spēles cikla izveidošana izmantojot GameCanvas.

21. Programmu dokumentēšana. Javadoc. 


Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
160
Kontaktstundas attālināti
64
Patstāvīgais darbs attālināti
96
Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
Vidējs līmenis 4
DigComp kompetenču jomas
  • 3. Digitālā satura veidošana
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

Dators ar interneta pieslēgumu.

Noslēguma pārbaudījums
Noslēguma pārbaudījums
Izglītības dokuments
Apliecība
Valoda
Latviešu
Paredzētais mācību norises laiks
  • jaukti
Īstenošanas periods (nedēļās)
20
Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē