stars.gov.lv

Programmēšana

0.0
Nav vērtējuma
Lai pieteiktos programmai, lūdzu autorizējies platformā
Izglītības iestāde
Programmas veids
Studiju modulis
Mācību nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare  
Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
824,00 €
Personas līdzfinansējums
    Priekšzināšanu līmenis

     Priekšzināšanas nav nepieciešamas.

    Prasības iepriekšējai izglītībai
    Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
    Galvenās tēmas


    1. Ievads programmēšanā. Mainīgie, konstantes, datu tipi un operācijas. 

    2. Datu ievade un izvade. 

    3. Funkcijas. 

    4. Pamatkonstrukcijas (linera, sazarošanās, cikls). 

    5. Skaitliskie un simboliskie masīvi. 

    6. Programmēšanas valodas Java izveidošanas un attīstības vēsture. Valodas Java pielietošanas jomas. 

    7. Eclipse instalēšana, iepazīšanās ar pielikumu, atkļūdošana. Galvenie pielikumu izveidošanas posmi Eclipse vidē.  

    8. Objektorientētās programmēšanas koncepcijas realizācija valodā Java. Klases un datu abstrakcija. Valodas Java kopīgais un atšķirīgais ar citām objektorientētām valodām. 

    9. Klases un datu abstrakcija. Datu inkapsulācija, mantošana, polimorfisms. Tipi, klases un objekti valodā Java. 

    10. Galvenās valodas konstrukcijas. Notikumu apstrāde. 

    11. Klase Thread un saskarne Runnable. Izpildes plūsmas izveidošana un palaišana. Plūsmas (threads) un daudzplūsmu programmēšana valodā Java. 

    12. Klašu projektēšana. Grafiskie objekti un zīmēšana. 

    13. Masīvi. Saraksti. Kolekcijas. Daudzplūsmu pielikuma realizācija. 

    14. Math klases. To izmantošanas galvenās metodes un paņēmieni. 

    15. Projektēšanas šabloni (design patterns) valodā Java. UML diagrammu izmantošana šablonu raksturošanā. 

    16. Izveides šabloni: Singleton, Factory Method. 

    17. Struktūras šabloni: Adapter, Composite, Proxy, Decorator. 

    18. Uzvedības šabloni: Observer, Strategy, Template. 

    19. Atsevišķu šablonu izmantošanas piemēri. Vairāku projektēšanas šablonu izmantošana. 

    20. Spēļu izveide valodā Java. Spēles cikla izveidošana izmantojot GameCanvas.

    21. Programmu dokumentēšana. Javadoc. 


    Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
    160
    Kontaktstundas attālināti
    64
    Patstāvīgais darbs attālināti
    96
    Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
    Vidējs līmenis 4
    DigComp kompetenču jomas
    • 3. Digitālā satura veidošana
    Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

    Dators ar interneta pieslēgumu.

    Noslēguma pārbaudījums
    Noslēguma pārbaudījums
    Izglītības dokuments
    Apliecība
    Valoda
    Latviešu
    Paredzētais mācību norises laiks
    • jaukti
    Īstenošanas periods (nedēļās)
    20
    Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē