- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
960
- Teorija klātienē
-
2
- Teorija attālināti
-
280
- Praktiskie darbi klātienē
-
30
- Praktiskie darbi attālināti
-
408
- Prakse klātienē
-
240
Programmēšanas tehniķis
- Programmas veids
-
Profesionālās tālākizglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Krišjāņa Barona iela 36 - 9, Rīga, LV-1011
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
2 127,19 €
- Personas līdzfinansējums
-
0,00 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Bez priekšzināšanām
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
EIKT nozares pamatprocesi un iekārtu veidi. EIKT uzņēmumu veidi. Elektronikas tehniķa, datorsistēmu tehniķa, programmēšanas tehniķa un elektronisko sakaru tehniķa darba specifika. Elektronikas, programmēšanas, datorsistēmu un elektronisko sakaru tehniķu darbu veikšana. Darba vides riska faktori elektronikas tehniķa, datorsistēmu tehniķa, programmēšanas tehniķa un elektronisko sakaru tehniķa darbā. Patstāvīgi veikt datora izjaukšanu un salikšanu, pievienot un atvienot perifērijas iekārtas. Programmatūras darbības algoritmi. Programmas koda rakstīšana (Kodēšana). Sistēmas un prasību specifikācijas atbilstoši pasūtītāja prasībām. Uzdevumu darbaplūsma, programmas piegādes/nodevuma pārvaldība. Datu bāzu un datu struktūru izstrāde, analize un optimizēšana. Algoritm izveide, balstoties uz dažādām programmēšanas valodām. Programmas testu sagavošana, izpilde un testēšanas datu analīze. Matemātikas lietojamība programmēšanā. Datorizēta ražošana - apstrāde, montāža un kvalitātes pārbaudes darbības, kuras veic ar datoru vadītām ierīcēm. Programmēt lietotnes, identificēt un novērst lietotņu kļūdas. EIKT produkti. Programmēšanas tehniķa prakse. Droša un veselībai nekaitīgu apkārtējā vide. Informācijas sistēmu un tiešsaistes rīku dažādība. Intelektuālā īpašuma tiesības.
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja patstāvīgi vai komandā veidot un pārvaldīt programmas vienības piegādes/nodevumus atbilstoši piegādes resursu plānojumam.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā pārvaldīt izstrādes uzdevumu darbplūsmas, veicot uzdevumu prioritizēšanu un izmantojot uzdevumu pārvaldības sistēmas.
-
Spēja piedalīties programmas testēšanas dokumentācijas sagatavošanā, strādājot komandā.
-
Spēja piedalīties lietotāja konstatēto kļūdu reproducēšanā, sagatavojot atbilstošu vidi un situācijas.
-
Spēja analizēt programmas vienības testa rezultātus un veikt konstatēto neatbilstību analīzi.
-
Spēja izpildīt programmas vienības testus un dokumentēt informāciju par incidentiem/problēmām.
-
Spēja sagatavot programmas vienības testus.
-
Spēja atkļūdot programmas vienības kodu, identificējot un novēršot kļūdu rašanās cēloņus.
-
Spēja lietot programmas koda pārvaldības sistēmas.
-
Spēja piedalīties programmas koda dokumentēšanā atbilstoši vadlīnijām.
-
Spēja optimizēt programmas vienības koda veiktspēju, atbilstoši iegūtajiem mērījumiem un programmas prasībām, strādājot komandā.
-
Spēja apstrādāt un analizēt programmas vienības datus pēc tehniskās un loģiskās struktūras.
-
Spēja izstrādāt programmas vienības kodu, atbilstoši projektējumam un kodēšanas vadlīnijām.
-
Spēja dokumentēt programmas vienības projektējumu, strukturējot informāciju, balstoties uz definētām dokumentēšanas pieejām.
-
Spēja projektēt programmas vienības saskarnes, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja konstruēt algoritmus, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja veidot vienkāršas datu struktūras un datu modeļus atbilstoši definētajām prasībām.
-
Spēja iepazīties ar programmas vienības projektējuma aprakstu, izvērtējot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības.
-
Spēja piedalīties izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu apstrādē.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja piedalīties programmas testēšanas dokumentācijas sagatavošanā, strādājot komandā.
-
Spēja piedalīties lietotāja konstatēto kļūdu reproducēšanā, sagatavojot atbilstošu vidi un situācijas.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja piedalīties programmu uzturēšanas procesu nodrošināšanā.
-
Spēja veicināt piegādāto programmu savlaicīgu un kvalitatīvu integrāciju testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja sadarboties starpfunkcionālās komandās, skaidri un strukturēti, pamatojot savu viedokli un ieklausoties citu dalībnieku viedokļos.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā integrēt programmas vienības piegādes/nodevumus testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Izglītības programmas apguves laikā attālinātām mācībām pretendenta materiāltehniskais nodrošinājums: tiešsaistes lekcijām dators ar stabilu interneta pieslēgumu (Wi-Fi vai vadu savienojums) un pārlūkprogrammu. webkamera un mikrofona izmantošanas iespējas, austiņas. Praktisko darbu izpildei ieteicami divi monitori.
Operētājsistēmas:
Windows,
GNU/Linux,
Mac OS,Lietojumprogrammas:
Libre Office,
Open Office,
Microsoft Office
Visual Studio Code,
Visual Studio 2019Datortīkli:
Proxmox,
WAMP,
LAMP,
XAMPP,
VirtualBoxProgrammēšanas valodas:
Java,
JavaScript,
PHPKlātienes nodarbībām ar nepieciešamo materiāltehnisko nodrošinājumu nodrošina izglītības iestāde - darba galds un krēsls, portatīvais dators, aprīkots ar profesionālām un lietojumprogrammām un pieeju internetam, Dažādi kancelejas piederumi, Izglītojamais var izmantot arī savu portatīvo datoru.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Profesionālās kvalifikācijas apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
58
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē