- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
62
- Teorija attālināti
-
22
- Praktiskie darbi attālināti
-
40
EIKT produktu izstrāde un lietotnes programmēšana
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Moduļu kopa
- Moduļu kopā ietilpstošie moduļi
-
1. Lietotnes programmēšana, 31 st. 2. EIKT produktu izstrāde 31 st.
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Attālināti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
331,08 €
- Personas līdzfinansējums
-
- Priekšzināšanu līmenis
-
Prasmes darbā ar datoru, tostarp zināšanas par dažādu operētājsistēmu lietošanu (Windows, Linux utt.). Pamatzināšanas koda rakstīšanā un vienkāršu algoritmu izveidē. Spēja domāt strukturēti un analītiski, lai risinātu tehniskus uzdevumus un problēmas. Interese par tehnoloģijām un datoriem. Vēlme mācīties un izprast programmēšanas tehniķa darba pienākumus un specifiku.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Moduļa "Lietotnes programmēšana" galvenās tēmas: Uz objektu orientēta programmēšana. Vienkāršas lietotnes programmēšana. Lietotnes darbības pārbaude. Koda atkļūdošana. Programmas koda strukturēšanas metodes.
Moduļa "EIKT produktu izstrāde" galvenās tēmas: EIKT nozares produktu veidi. EIKT tirgus izpētes metodes. Jauna produkta izstrādes ideju ģenerēšanas metodes. Komandas darba principi. IKT aktualitātes jaunu produktu izstrādē. EIKT produkta prototipu izstrāde.
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja sadarboties starpfunkcionālās komandās, skaidri un strukturēti, pamatojot savu viedokli un ieklausoties citu dalībnieku viedokļos.
-
Spēja iepazīties ar programmas vienības projektējuma aprakstu, izvērtējot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības.
-
Spēja veidot vienkāršas datu struktūras un datu modeļus atbilstoši definētajām prasībām.
-
Spēja konstruēt algoritmus, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja izstrādāt programmas vienības kodu, atbilstoši projektējumam un kodēšanas vadlīnijām.
-
Spēja apstrādāt un analizēt programmas vienības datus pēc tehniskās un loģiskās struktūras.
-
Spēja piedalīties programmas koda dokumentēšanā atbilstoši vadlīnijām.
-
Spēja atkļūdot programmas vienības kodu, identificējot un novēršot kļūdu rašanās cēloņus.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā pārvaldīt izstrādes uzdevumu darbplūsmas, veicot uzdevumu prioritizēšanu un izmantojot uzdevumu pārvaldības sistēmas.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Attālinātām mācībām personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums: tiešsaistes lekcijām dators ar stabilu interneta pieslēgumu (Wi-Fi vai vadu savienojums) un pārlūkprogrammu. Vēlami ar webkameras un mikrofona izmantošanas iespējām, austiņas. Minimālās prasības datoram: divkodolu procesors ar frekvenci vismaz 2.0 GHz vai labāks; operatīvā atmiņa (RAM) vismaz 4 GB, bet ieteicami 16 GB; cietais disks HD vai SSD (ieteicams) ar vismaz 20GB; operētājsistēma Windows 10/11. Praktisko darbu izpildei ieteicami divi monitori. Lietojumprogrammas: programmēšanas valodas un attīstības vides (IDE): Python (ar bibliotēku pārvaldnieku), JavaScript u.c.; Visual Studio Community, Visual Studio Code; Git un GitHub; Zoom; Microsoft Office vai Google Docs u.c. (programmatūras instalēšanas instrukcijas tiks sniegtas mācību procesā).
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
4
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē