- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
81
- Kontaktstundas attālināti
-
32
- Patstāvīgais darbs attālināti
-
49
GenAI tehnoloģijas organizācijā: GPT rīki efektīvam un radošam darbam
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Studiju kurss
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
Nav atrasti
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
412,13 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Vismaz vidējā izglītība, datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Ievads ģeneratīvajā mākslīgajā intelektā
• Kas ir GenAI un kā tas darbojas?
• GPT modeļi un to iespējas
• Pārskats par populārākajiem rīkiem: ChatGPT, Copilot, Gemini™ u.c.
• Privātuma un drošības aspekti lietošanā
Tekstu veidošana un uzlabošana
• E-pastu un paziņojumu sagatavošana
• Ziņojumu, atskaišu un kopsavilkumu veidošana
• Stilistiska pielāgošana un valodas kvalitātes uzlabošana
Dokumentu sagatavošana un pārvaldība
• Līgumu un noteikumu melnrakstu izveide
• Dokumentu strukturēšana un formatēšana
• Automatizētas atbildes uz klientu jautājumiem
Radošs darbs ar saturu
• Ideju ģenerēšana kampaņām, projektiem vai attīstības plāniem
• Satura izstrāde iekšējai un ārējai komunikācijai
• Tulkošana un vienkāršās valodas versiju izveide
Datu apstrāde un interpretācija
• Darbs ar tabulām un skaitliskiem datiem (Excel + AI)
• Datu kopsavilkumu un komentāru ģenerēšana
• Grafiku un vizuālu atskaišu izveide
Prezentāciju un vizualizāciju atbalsts
• PowerPoint satura ģenerēšana un strukturēšana
• Argumentu formulēšana un dizaina ieteikumi
• Sadarbība ar AI vizuālā satura radīšanā (ja attiecināms)
Kritiskā domāšana un atbildīga GenAI izmantošana
• Rezultātu kvalitātes izvērtēšana: kā noteikt, kad AI ģenerētais saturs ir atbilstošs un kad – jāuzlabo
• Halucināciju (nepatiesas vai nepamatotas atbildes) atpazīšana un pārvaldība
• Autortiesību, ētikas un aizspriedumu jautājumi ģeneratīvajā saturā
• Atbildīga GenAI lietošana organizācijas vārdā (iekšējā politika, reputācijas riski)
• Ilgtspējīga un iekļaujoša AI izmantošana – kā GenAI var vairot (vai apdraudēt) vienlīdzību, iekļaušanu un uzticēšanos
Sadarbība komandās ar GenAI atbalstu
• Kā izmantot GenAI kopīgā darbā pie dokumentiem, prezentācijām un ideju ģenerēšanas
• Uzdevumu sadale un AI loma kā "komandas palīgam"
• AI asistenta izmantošana sanāksmju sagatavošanā un kopsavilkumu veidošanā
• Sadarbības rīki ar integrētu AI (Microsoft Teams, Google Workspace, u.c.)
• Praktiski piemēri: kā komanda var izmantot AI, lai paātrinātu projektu sagatavošanu vai informācijas apmaiņu
Dalīšanās, ēnošana un attīstība
Izaicinājumi, riski un kritiskie veiksmes faktori - Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 5
- DigComp kompetenču jomas
-
-
5. Problēmu risināšana
-
3. Digitālā satura veidošana
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Vēlams divi ekrāni. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Noslēguma pārbaudījums
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
jaukti
-