- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
60
- Teorija attālināti
-
16
- Praktiskie darbi attālināti
-
44
Mākslīgais intelekts klientu atbalstam: efektivitāte, personalizācija un inovācijas
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Neformālās izglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Izglītības programmas mērķa grupa
-
Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 gadiem, kuri strādā vai plāno darboties klientu apkalpošanas/atbalsta, pārdošanas vai digitālā mārketinga jomās, un vēlas paaugstināt savu konkurētspēju, izmantojot MI rīkus un tehnoloģijas.
- Programmas apraksts
-
Programmas mērķis ir attīstīt pieaugušo izglītojamo digitālās prasmes un sniegt praktiskas iemaņas, kā pielietot ģeneratīvā mākslīgā intelekta (ĢenMI) tehnoloģijas klientu/ partneru pieredzes uzlabošanai un biznesa inovācijām. Dalībnieki apgūs, kā integrēt ĢenMI rīkus klientu atbalsta automatizācijā, tirgus analīzē, personalizētā mārketingā, satura veidošanā un loģistikas optimizācijā, vienlaikus ievērojot datu aizsardzības un kiberdrošības prasības.
-
Īstenošanas vietas un periodi
-
-
- Attālināti: 20.01.2026 - 10.03.2026
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
399,00 €
- Personas līdzfinansējums
-
- IMK, 0,00 €, Līdzfinansējuma apjoms ir atkarīgs no izvēlētā izglītības programmas veida un finansējuma atlikuma Tavā individuālajā mācību kontā. Ja izvēlēsies apgūt neformālās izglītības programmu, papildus norādītajai līdzmaksājuma summai būs jāapmaksā arī PVN 21% apmērā. Sīkāka informācija ir pieejama sadaļā: Pieejamais atbalsts->Digitālās prasmes lietpratējiem (IMK)
- Priekšzināšanu līmenis
-
Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī (DigComp 3.-4. līmenis).
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
1. Ievads ģeneratīvā mākslīgā intelekta pielietošanā
2.Kritiskā domāšana un atbildīga ĢenMI izmantošana
3.Datu aizsardzība un kiberdrošība darbā ar klientiem
4.Personalizēta klientu apkalpošana
5.Tirgus analīze un klientu uzvedības prognozēšana
6.Radošs saturs pārdošanai un klientu piesaistei
7.Digitālais mārketings un MI
8. Komandas darbs ar MI
9.Noslēguma darbi un pieredzes izvērtēšana
10. Noslēguma pārbaudījums
- Digitālo kompetenču (DigComp) līmenis
-
Augstāks līmenis 6
- DigComp kompetenču jomas
-
-
1. Informācijas un datu lietpratība
-
2. Komunikācija un sadarbība
-
3. Digitālā satura veidošana
-
4. Drošība
-
5. Problēmu risināšana
-
- DigComp kompetences
-
-
Vajadzību un tehnoloģisko risinājumu identificēšana
-
Netiķete (tīkla etiķete)
-
Personas datu un privātuma aizsardzība
-
Digitālo tehnoloģiju radoša lietošana
-
Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldība
-
Digitālā satura veidošana
-
Digitālā satura integrēšana un pārstrādāšana
-
Sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
- Dators ar Windows operētājsistēmu
- Interneta pieslēgums
- Tīmekļa kamera
- Mikrofons (datorā iebūvēts skaļrunis vai atsevišķa ierīce)
- Noslēguma pārbaudījums
-
Ieskaite
- Izglītības dokuments
-
Apliecība
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
8
- Izglītojamo skaits grupā
-
25
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē