- Kopējais stundu (akadēmiskais) skaits, no kurām:
-
960
- Teorija klātienē
-
2
- Teorija attālināti
-
336
- Praktiskie darbi klātienē
-
16
- Praktiskie darbi attālināti
-
366
- Prakse klātienē
-
240
Programmēšanas tehniķis
- Izglītības iestāde
- Programmas veids
-
Profesionālās tālākizglītības programma
- Mācību nozare
-
Elektronisko un optisko iekārtu ražošanas, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas nozare
- Īstenošanas vietas
-
-
Valērijas Seiles iela 1 k-4, Rīga, LV-1019
-
- Mācību izmaksas par vienu dalībnieku
-
2 127,19 €
- Personas līdzfinansējums
-
106,36 €
- Priekšzināšanu līmenis
-
Pamata digitālās prasmes
- Prasības iepriekšējai izglītībai
-
Vispārējā vidējā izglītība (atestāts par vispārējo vidējo izglītību)
- Galvenās tēmas
-
Profesionālo kompetenču moduļi
EIKT pamatprocesi un darbu veidi
EIKT nozares tehnisko darbu pamatiemaņas
Algoritmēšanas un programmēšanas pamati
Preču un pakalpojumu izvēle EIKT infrastruktūras izveidei
Datorsistēmas un datortīkli
Sistēmu programmēšana
Datu bāzu programmēšana
Tīmekļa vietņu programmēšana (WEB)
Programmēšanas tehnoloģijas
Matemātikas speciālās nodaļas
EIKT drošības politika
Programmēšanas tehniķa prakse
Mūžizglītības kompetenču moduļi
Sabiedrība un cilvēka drošība (1., 2.līmenis)
Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (2.līmenis)
Profesionālo kompetenču moduļi vai profesionālie mācību priekšmeti (mainīgā daļa)
Lietotnes programmēšana
EIKT produktu izstrāde
Datorspēļu programmēšana
Specifiskas programmēšanas vides
Mākslīgais intelekts
- Profesionālās kompetences
-
-
Spēja piedalīties programmas testēšanas dokumentācijas sagatavošanā, strādājot komandā.
-
Spēja piedalīties lietotāja konstatēto kļūdu reproducēšanā, sagatavojot atbilstošu vidi un situācijas.
-
Spēja analizēt programmas vienības testa rezultātus un veikt konstatēto neatbilstību analīzi.
-
Spēja izpildīt programmas vienības testus un dokumentēt informāciju par incidentiem/problēmām.
-
Spēja sagatavot programmas vienības testus.
-
Spēja atkļūdot programmas vienības kodu, identificējot un novēršot kļūdu rašanās cēloņus.
-
Spēja lietot programmas koda pārvaldības sistēmas.
-
Spēja piedalīties programmas koda dokumentēšanā atbilstoši vadlīnijām.
-
Spēja optimizēt programmas vienības koda veiktspēju, atbilstoši iegūtajiem mērījumiem un programmas prasībām, strādājot komandā.
-
Spēja apstrādāt un analizēt programmas vienības datus pēc tehniskās un loģiskās struktūras.
-
Spēja izstrādāt programmas vienības kodu, atbilstoši projektējumam un kodēšanas vadlīnijām.
-
Spēja projektēt programmas vienības saskarnes, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja konstruēt algoritmus, ņemot vērā programmas prasības.
-
Spēja dokumentēt programmas vienības projektējumu, strukturējot informāciju, balstoties uz definētām dokumentēšanas pieejām.
-
Spēja veidot vienkāršas datu struktūras un datu modeļus atbilstoši definētajām prasībām.
-
Spēja iepazīties ar programmas vienības projektējuma aprakstu, izvērtējot programmas funkcionālās un nefunkcionālās prasības.
-
Spēja piedalīties izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu apstrādē.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja piedalīties programmas testēšanas dokumentācijas sagatavošanā, strādājot komandā.
-
Spēja piedalīties lietotāja konstatēto kļūdu reproducēšanā, sagatavojot atbilstošu vidi un situācijas.
-
Spēja piedalīties programmu uzturēšanas procesu nodrošināšanā.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā iepazīties ar definētajām programmas vienības funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām.
-
Spēja veicināt piegādāto programmu savlaicīgu un kvalitatīvu integrāciju testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja sadarboties starpfunkcionālās komandās, skaidri un strukturēti, pamatojot savu viedokli un ieklausoties citu dalībnieku viedokļos.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā integrēt programmas vienības piegādes/nodevumus testēšanas un darbināšanas vidēs.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā veidot un pārvaldīt programmas vienības piegādes/nodevumus atbilstoši piegādes resursu plānojumam.
-
Spēja patstāvīgi vai komandā pārvaldīt izstrādes uzdevumu darbplūsmas, veicot uzdevumu prioritizēšanu un izmantojot uzdevumu pārvaldības sistēmas.
-
- Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums
-
Dators (ar Windows operētājsistēmu) ar stabilu interneta pieslēgumu, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. Iespējai datorā instalēt mācībām nepieciešamās bezmaksas vai izglītības iestādes nodrošinātās programmas.
- Noslēguma pārbaudījums
-
Eksāmens
- Izglītības dokuments
-
Profesionālās kvalifikācijas apliecība
- Uz izglītības programmu attiecināmā kvalifikācija
-
Programmēšanas tehniķis (4.PKL)
- Valoda
-
Latviešu
- Paredzētais mācību norises laiks
-
-
darba dienu vakari
-
brīvdienas
-
jaukti
-
- Īstenošanas periods (nedēļās)
-
60
- Informācija par izglītības programmu izglītības iestādes tīmekļa vietnē